بلاگ رایارسام

آموزش‌های کاربردی وب

۸ دلیل مهم که چرا کسب و کار شما به وب سایت نیاز دارد؟

چرا کسب و کار شما نیاز به وبسایت دارد

امروزه رقابت در کسب‌وکار سخت‌تر از هر دورانی است. رقبای شما از ابزارهای مختلفی برای معرفی خدمات و محصولات خود استفاده می‌کنند. در اختیار داشتن یک وب سایت، امروزه تبدیل به یک الزام برای هر کسب و کاری شده است. مشتریان دنبال شما می‌گردند. آیا حضور دارید؟

۱- وب‌سایت همیشه و در ۲۴ساعت روز در دسترس است!

خیلی از افراد عصرها در اینترنت گشت و گذار می‌کنند، درست زمانی که اکثر کسب و کارها تعطیل هستند، که قطعا مشکلی وجود نخواهد داشت زیرا وب‌سایت هیچ وقت نیازی به استراحت ندارد. یک سایت به کسب و کار یا سازمان شما اجازه می‌دهد ۲۴ ساعت روز، در ۷ روز هفته و در ۳۶۵ روز سال در دسترس باشد. داشتن یک وب‌سایت معادل است با داشتن یک کارمند در تمام ساعات روز، حتی در آخر هفته‌ها و تعطیلات!

 

۲- رقیب اصلی شما دارای وب‌سایت است.

اگر با کسب و کار دیگری که دارای وب‌سایت است در یک رقابت مستقیم قرار دارید، آن‌ها یک مزیت بارز دارند، به خصوص اگر آن‌ها برای وب‌سایت خود بازاریابی کرده باشند. یک وب‌سایت یک روش عالی برای هموار سازی سطح رقابت است.

 

۳- ساده‌ترین راه کسب اطلاعات، جستجوی آن در اینترنت است.

بیشتر از هر زمان دیگری، مردم از معنای سنتی پیدا کردن اطلاعات دور شده اند و به سادگی با جستجوی آنلاین به اطلاعات مورد نیاز خود دست می‌یابند، به خصوص توسط دستگاه‌های همراه و موبایل. هنگامی که مردم در موتورهای جستجو به جستجو می‌پردازند، کسب و کار شما باید در نوک انگشتان آن‌ها باشد. وقتی مردم از چیزی اطلاع ندارند، ساده‌ترین راه چیست؟ خارج کردن گوشی موبایل از جیب و جستجو آن. وقتی مردم در موتورهای جستجو به دنبال محصول یا خدمات شما می‌گردند، وقتی دارای وب‌سایتی باشید این یعنی بازاریابی رایگان برای شما.

 

۴- وب‌سایت باعث بهبود اعتماد مشتری و تصویر شرکت می‌شود.

با یک وب‌سایت حرفه‌ای، شما تصویر کلی خود را در بین عموم مخاطبان بهبود خواهید بخشید. و به نوبه‌ی خود، مشتریان شما حس اعتماد بیشتری به سازمان شما خواهد داشت.

چرا به وب سایت نیاز دارید

۵- کسب و کارهای کوچک، درآمد بیشتری خواهند داشت.

براساس گفته‌های کسب و کارهای کوچک و آمارهایی در این زمینه، کسب و کارهای دارای وب‌سایت، بیش از ۳۹٪ بیشتر از کسب و کارهایی که آنلاین نیستند درآمد به دست آورده‌اند.

 

۶- شما ۵۷ میلیون شخص را می‌شناسید؟

این عدد تعداد ایرانی‌هایی است که کاربر اینترنت هستند. کاربران اینترنت در سراسر جهان به بیش از دو میلیارد نفر می‌رسد.

 

۷- وب‌سایت‌ها به ایجاد مشتریان بیشتر کمک می‌کنند. از رقبب‌هایتان جلوتر باشید.

اگر دارای وب‌سایتی با کیفیت باشید، با در دسترس بودن اطلاعات کسب‌وکار، محصولات، خدمات و … برای مشتریان، با بازاریابی رایگان موتورهای جستجو برای شما،‌ مشتریان بیشتری خواهید داشت. براساس گفته‌های کسب و کارهای کوچک و آمارهایی در این زمینه، ۶۰٪ فروش‌های اینترنتی مربوط به مشتریان جدید است. داشتن یک وب‌سایت به طور قابل توجهی دسترسی مشتریان به خدمات و محصولات شما را بهبود می‌بخشد.

 

۸- وب‌سایت‌ها فقط محلی نیستند، آن‌ها جهانی هستند.

بیشتر کسب و کارهای کوچک تنها قادر به بازاریابی در شهر یا ناحیه اطراف خود هستند. با یک وب‌سایت، اگر بخواهید، شما می‌توانید محصولات و خدمات خود را در سراسر ایران و جهان ارائه کنید.

ارسال دیدگاه