بلاگ رایارسام

آموزش‌های کاربردی وب

طراحی یک سایت چقدر هزینه دارد؟

طراحی یک وب سایت چقدر هزینه دارد

این بیشترین سوال پرسیده شده از رایارسام است:

طراحی یک سایت چقدر هزینه دارد؟

متاسفانه پاسخ دادن به این سوال کمی دشوار است. این سوال مانند این است که از یک پیمانکار پرسیده شود که ساختن یک خانه چقدر هزینه دارد. موارد بسیاری در یک وب سایت قرار می‌گیرد که باعث می‌شود نتوانیم به این سوال جواب دقیقی بدهیم.
اما کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که مثال‌هایی برای شما بیاوریم.

هزینه طراحی سایت چقدر است

پوشیده نیست که شما می‌توانید توسط سایت‌سازها و سرویس‌های رایگان، خودتان به رایگان سایتی ایجاد کنید و این احتمالا گام نخست خوبی برای کسانی که درک مناسبی از تکنولوزی دارند و با بودجه‌ای محدود کسب‌و‌کاری را به تازگی شروع کرده‌اند خواهد بود. اما مشکل در اینجا همان است که از قدیم گفته‌اند: هر چقدر پول بدی، همانقدر آش میخوری!

سرویس‌های سایت‌ساز رایگان چیدمان ساده، انتخاب‌های رنگ‌بندی کم و طرح‌هایی به شدت محدود را عرضه می‌کنند و شما برای یادگیری نحوه‌ی کار با ساز و کار این سیستم‌ها نیاز به ساعت‌ها زمان دارید. اگر احتمالا پشتیبانی فنی‌ای وجود داشته باشد بسیار محدود خواهد بود و همچنین شما باید هزینه‌ی ثبت دامنه و میزبانی وب را پرداخت کنید.

همچنین شما برای طراحی سایت خود می‌توانید کسی که در منزل با قیمت پایین کار می‌کند را استخدام کنید، فارغ از بحث کیفیت نرم‌افزار یا وبسایتی که تحویل شما داده خواهد شد، تصور کنید چه اتفاقی می‌افتد اگر آن‌ها تصمیم بگیرند دیگر کار شما را انجام ندهد؟ عدم پاسخگویی به تلفن عملا ارتباط شما را با آن‌ها قطع و فرایند پشتیبانی به اتمام می‌رسد.
ما داستان‌های مشابه فراوانی را از مشتریانی که این مسیر را انتخاب کرده‌اند و بعد به دردسر افتاده اند شنیده‌ایم. بعنوان مثال یکی از کارفرمایان ما که پیش از این، هزینه قابل توجهی بابت وب‌سایت نامناسبی پرداخت کرده بود و طراح سایت دیگر پاسخگوی تلفن خود نبود میگفت: «این هزینه‌ای بود که باید بابت عدم اطلاعات خودم و اعتماد به افراد پرداخت می‌کردم».

انتخاب بعدی، سپردن طراحی سایت به یکی از شرکت‌های رسمی مانند رایارسام است. کار رایارسام طی ده سال فعالیت حرفه‌ای، توسط شورای عالی انفورماتیک کشور، نظام صنفی رایانه‌ای و ده‌ها کارفرمای دولتی و برندهای ملی تایید شده است. مزایای انتخاب شرکتی مانند ما این است که دیگر نیازی به نگرانی راجع به اشتباهات طراحی، ناپدید شدن آدم‌ها یا خدمات پشتیبانی ضعیف نخواهید داشت. نمونه کارهای شرکتی که وب سایت را به آن‌ها می‌سپارید را به دقت بررسی کنید. همچنین علاوه بر ارائه خدمات طراحی سایت سفارشی، خدمات طراحی سایت با سیستم‌های متن‌باز از یک میلیون تومان را نیز ارائه می‌کنیم.

ارسال دیدگاه