بهینه سازی برای موتورهای جستجو

یک رویکرد تازه به خدمات مدرن سئو
راهکارهای نوین که برای موفقیت کسب‌وکار شما در سال ۹۹ طراحی شده است.

چرا هنوز سئو (SEO) این اندازه اهمیت دارد؟

اکثر کاربران، استفاده خود از اینترنت را با جستجوی چیزی شروع می کنند (چیزی که یک نیاز است). مردم از طریق اینترنت برای برآورده کردن نیاز خود به اطلاعات استفاده می‌کنند، کسب اطلاعات در مورد یک کالا (خرید لباس، لوازم منزل، مقایسه محصولات، بلیت هواپیما و…) یا خدمات (ثبت درخواست گارانتی کالا، یافتن تعمیرکار، رزرو هتل و…)، کسب اطلاعات در مورد یک کسب و کار (پیدا کردن یک رستوران، اطلاعات تماس شرکت‌ها و…)

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فرایندی است که به شما کمک می‌کند تا مشتریان به صورت آنلاین با تجارت شما در ارتباط باشند. اینکه یک وب‌سایت چطور به نظر می‌رسد فقط بخشی از یک سایت خوب است. اگر سایتی عالی داشته باشید اما کاربران قادر به یافتن آن نباشند یعنی هیچ. سایت شما نیاز به جایگاهی بالا در موتورهای جستجوگر دارد.

رایارسام خدمات مدرن سئو برای افزایش ترافیک و رتبه وبسایت برای کلمات کلیدی کسب‌وکار شما، با استفاده از روش‌های نوین دیجیتال را ارائه می‌کند.

بیش از ۶۰,۰۰۰ جستجو در هر ثانیه انجام می‌شود

در سال ۲۰۲۰، سئو فقط درباره‌ی رتبه در کلمات کلیدی مهم نیست، بلکه در مورد «پیدا شدن» در مواقعی است که اهمیت ویژه‌ای دارد. کارشناسان بهینه‌سازی موتورهای جستجو رایارسام بادقت کلمات کلیدی مناسب را برای کسب و کار شما تحقیق می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که ترافیک مورد نظر را بدست می آورید.

93

استفاده از اینترنت، با جستجو شروع می‌شود

75

کاربران، به صفحات بعدی جستجو مراجعه نمی‌کنند

61

کاربران قبل از خرید یک محصول، تحقیق آنلاین می‌کنند

۱۰ گام برای موفقیت در سئو

قبل از شروع کار، تیم ما نیاز به مدت زمانی برای شناخت شما و تجارت شما را دارد. کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان، مدل‌های تجاری و اهداف به ما این امکان را می‌دهد تا یک استراتژی بهینه‌سازی موتور جستجو کاملاً سفارشی تهیه کنیم.

اهداف شما

۱- اهداف شما

با یک مشاوره بازاریابی، اهداف بازاریابی دیجیتال کسب و کار شما تعریف می‌شود و یک بستر اولیه برای شروع برنامه SEO استراتژیک شما ایجاد می‌شود.

بررسی وب سایت

۲- بررسی وب سایت

با بررسی وب سایت شما، ما نقاط قوت و ضعف موقعیت فعلی شما درک می‌کنیم. با استفاده از طیف گسترده‌ای از ابزارهای سئو، عناصر وب سایت شما را شناسایی و بر اساس بهترین مزایا اولویت بندی می‌کنیم.

تحلیل رقابتی

۳- تحلیل رقابتی

بررسی اقدامات رقبای شما روشی اثبات شده برای تشخیص موقعیت کسب و کار شما است. همچنین به ما کمک می‌کند نقاط قوت کسب و کار شما را برجسته کنیم و در عین حال با چشم انداز رقابتی صنعت شما همگام باشیم.

تحقیقات کلمات کلیدی

۴- تحقیقات کلمات کلیدی

این مرحله مهم شامل یک تحلیل عمیق از اصطلاحات جستجوی عامه پسند، همراه با بینش‌های مفیدی درباره چگونگی جستجوی مشتریان است. ما حجم جستجو، رقابت و فرصت‌ها را از طریق ابزارهای سئو مورد بررسی قرار می‌دهیم تا اصطلاحاتی را که برای رشد تجارت شما با ارزش هستند شناسایی شود.

نقشه بهینه سازی کلمات

۵- نقشه بهینه سازی کلمات

استراتژیست‌های سئو چگونگی اجرای برنامه بهینه‌سازی شما را بیان می‌کنند و عبارات کلیدی مناسبی را به صفحات مناسب در سایت شما اختصاص می‌دهند. این مرحله مهم این اطمینان را به شما می‌بخشد که مشتریان در جستجوی اصطلاحات مربوط به شغل ، محصولات یا خدمات شما، شما را پیدا کنند.

پیاده‌سازی

۶- پیاده‌سازی

با استفاده از نقشه بهینه سازی و تحلیل‌ها، کارشناس سئو ما بهینه‌سازی داخلی را در وب سایت شما اعمال می کند. ما تمام تغییراتی را که ایجاد شده را رصد و اثربخشی برنامه را ارزیابی می‌کنیم.

نظارت بر ترافیک و رتبه‌بندی

۷- نظارت بر ترافیک و رتبه‌بندی

ما با تجزیه و تحلیل معیارهای جمع آوری شده از طریق Google Analytics و کنسول جستجو گوگل، بر نحوه عملکرد سایت شما نظارت می‌کنیم. این آمار نه تنها به ما نشان می‌دهد که سایت شما چگونه کار می‌کند، بلکه می‌تواند نگاه ما را به سمت فرصت‌های جدید باز کند یا شکست‌ها را نیز شناسایی کند.

اصلاح برنامه سئو

۸- اصلاح برنامه سئو

با استفاده از داده‌های عملکرد سایت، برنامه SEO خود را اصلاح می‌کنیم و به بهبود بهینه‌سازی رتبه شما در موتور جستجو ادامه می‌دهیم. مطالعه داده‌های تجزیه و تحلیل شما به ما این امکان را می‌دهد که تنظیمات لازم را برای بهینه‌سازی شما انجام دهیم و همچنان بازدید کنندگان را به مشتری تبدیل کنیم.

تولید محتوا

۹- تولید محتوا

تیم ما با استفاده از خدمات بازاریابی محتوا، محتوای منحصر به فردی را برای هدف قرار دادن مشتریان در موتورهای جستجو ایجاد می‌کند.

گزارش و اصلاح

۱۰- موفقیت، ارائه گزارش و اصلاح

ما همچنان به طور مرتب عملکرد سایت شما را رصد و گزارش می‌کنیم. این شامل بررسی اطلاعات تجزیه و تحلیل به همراه سلامت کلی سایت شماست و به تیم ما اجازه می‌دهد مسلط به سایت شما و نتایج بازار قرار بگیرد.

کدام راه حل سئو مناسب شماست؟

ما بیش از ۱۰ سال در سئو تجربه داریم و با این مقدار تجربه، وقتی صحبت از این می‌شود که جستجوکنندگان و موتورهای جستجو به دنبال چه چیزی هستند، می‌دانیم در مورد چه چیزی صحبت می‌کنیم. این که شما یک شرکت نوپا و جدید هستید یا یک شرکت باسابقه که به دنبال ایجاد نام روی اینترنت یا بهبود عملکرد وب سایت خود هستید، تیم رایارسام ابزار، تجربه و دانش مورد نیاز شما را برای رشد و توسعه کسب و کار شما فراهم می‌کند.

سئو محلی Local Seo

سئو محلی

کسب و کار محلی شما به یک استراتژی کامل «سئو محلی» نیاز دارد که نتایج جستجو در مناطق جغرافیایی مورد نظر شما بهینه شود.

  • بهینه سازی جستجوی محلی
  • حضور در نقشه محلی گوگل
  • تنظیم استنادها و بهینه‌سازی
  • ایجاد محتوای محلی
سئو فنی technical seo

سئو فنی

«سئو فنی» پایه‌واساس مورد نیاز برای دستیابی به موفقیت در بازاریابی را برای مشاغل فراهم می‌کند.

  • تجزیه و تحلیل بک لینک
  • جابجایی وب سایت
  • نشانه گذاری Schema
  • بهینه‌سازی تصویر
تجزیه و تحلیل سئو SEO Analytics

تجزبه و تحلیل سئو

تمام خدمات SEO ما دارای یک بسته تحلیلی اساسی هستند. اگر آماده‌اید، توضیحات کاملی در این موضوع آماده کرده‌ایم.

  • Google Analytics
  • Google Tag Manager
  • داده‌های رفتار کاربر
  • گزارشات و تحلیل‌ها

شما یک چشم‌انداز دارید.
و ما تیمی هستیم که شما را به آن‌جا می‌رساند.